Dag 7, een campingdagje

25 mei 2022 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag zouden we eigenlijk naar het Canyonlands national park gaan. Echter zitten we sinds het begin van de reis al elke dag in de camper. Om Canyonlands te bezoeken zouden we weer 160 km moeten afleggen. Dat vonden we toch iets te veel worden van het goede. Daarnaast hebben we al de nodige canyons gezien. We kiezen er dus voor om vandaag op de camping te vertoeven. Dan kunnen we mooi een wasje draaien, een broodje halen bij de Subway en: Feyenoord kijken. De finale van de conference League tussen Feyenoord en Roma begint bij ons om 13.00 uur. Het was wel even gedoe om een werkende live verbinding te krijgen. Blijkbaar werkt de Ziggo app niet buiten europa. Een VPN verbinding doet wonderen en zo kunnen mijn vader en ik toch kijken. Al is het dan wel jammer dat ze verliezen. Het is vandaag een warme dag met zon en bijna 30 graden Celsius. We genieten er nog maar even van want over een paar dagen komen we bij Grand Teton en Yellowstone. De vooruitzichten voor daar zijn erg slecht: regen, max 10 graden en zelfs een kleine kans op sneeuw. Morgen trekken we weer verder naar Utah Lake.