Dag 15, Back to Bear Lake

4 juni 2022 - Garden City, Utah, Verenigde Staten

Vandaag moeten we helaas Grand Teton verlaten. We beginnen aan de reis naar het zuiden voor ons eindpunt Las Vegas. Als we weggaan keren we eerst nog terug naar een plek op een goeie kilometer van de camping af. Zodra we daar komen staat de berm aan beide kanten al vol met auto's. We zien veel mensen met verrekijkers em telelenzen speuren naar de beer die hier zou zitten. We kunnen de camper nergens kwijt en omdat de beer ook niet te zien is rijden we verder. Onderweg stoppen we nog een paar keer langs de weg om van de Tetons te genieten. Aan het einde van het park lever ik de (gelukkig) ongebruikte Bearspray weer in bij het bezoekerscentrum. Na nog een poster te hebben gekocht beginnen we aan de reis van bijna 300 km naar Bear Lake state park. De reis gaat voorspoedig en aan het einde van de middag komen we aan op de camping. Onderweg wanen we ons mog in Franse sferen als we door het stadje Montpellier (zonder mediterraans zandstrand) rijden. Ook passeren we nog het dorp Paris (zonder Eiffeltoren). Morgen hebben we weer een reisdag voor de boeg.