Dag 19 en 20, Las Vegas

9 juni 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag (dinsdag) moeten we de camper weer inleveren. Vanaf Zion is het nog een stuk rijden naar Cruise America in Las Vegas maar gelukkig hebben we de tijd. We winnen ook nog een uur doordat we onderweg naar een andere tijdzone gaan. In Las Vegas staan we nog even in de file door wegwerken maar rond 14.00 uur komen we aan bij Cruise America. Na een korte inspectie zijn ze gelukkig tevreden met de staat van de camper en kunnen we met taxi naar het hotel. De laatste twee nachten verblijven we in het Luxor hotel aan de Las Vegas Strip. De kamers zien er netjes uit alleen het uitzicht is niet zo bijzonder. Zodra we zijn opgefrist gaan we op pad. Als eerste kijken we even rond in het Luxor. Vervolgens gaan we via het Excalibur naar het New York New York hotel. Uiteindelijk belanden we in het Planet Hollywood resort waar we bij een restaurant van Gordon Ramsay een smakelijke hamburger eten. Omdat we door de lange dag al aardig versleten zijn lopen we via het Cosmopolitan en Aria resort terug naar het Luxor.

De volgende dag beginnen we met een ontbijt bij Starbucks en gaan we op pad. Met de bus gaan we, na wat vertraging door een late bus, naar het Venetian. Je waant je net in Italië hier. Na een broodje lopen we richting de High Roller. Het grote reuzenrad van Las Vegas. Met ruim 160 meter zelfs een van de hoogste ter wereld. Vanaf hier heb je een mooi uitzicht op de stad. Eenmaal gedaan begint de hitte toch wel enigszins ondraaglijk te worden. Het is ruim 40 graden. Zelfs een klein stukje buiten lopen is eigenlijk al niet meer te doen. We besluiten daarom maar terug naar het hotel te gaan en ons vertrek van morgen voor te bereiden. Via een overstap in Houston vliegen we met United Airlines terug naar Nederland. Dit is dan ook het laatste reisverslag van deze vakantie. De verdere verhalen en foto's horen en zien jullie als we terug zijn.