Amerika '22, dag 2, camper ophalen

21 mei 2022 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag gaan we de camper ophalen. We zijn allen al bijtijds wakker en begeven ons eerst naar beneden voor het ontbijt. We besluiten bij een koffiebarretje in de Eataly te ontbijten. Dit is een foodcourt met uitsluitend Italiaanse eetgelegenheden zoals pizza, pasta, hapjes en zelfs een minimarket met Italiaanse specialiteiten. Na het uit checken wachten we bij de taxi standplaats van het hotel op ons vervoer naar Cruise America. Deze komt echter niet opdagen waardoor we genoodzaakt zijn een reguliere taxi te nemen. Na uitleg over de camping gaan we eerst naar de dichtsbijzijnde Walmart voor boodschappen. Het is behoorlijk zoeken naar alle boodschappen in de enorme winkel. Ook in Amerika heeft de inflatie toegeslagen waardoor de prijzen van sommige producten behoorlijk hoog zijn. Na te hebben afgerekend gaan we op weg naar onze eerste camping bij Kingman. Onderweg rijden we door een droog en dor woestijn landschap. De laatste kilometers is de weg zo slecht dat zelfs de Belgen zich hiervoor zouden schamen. Op de camping aangekomen blijkt dat het luikje van de afvalwaterslang open te staan en van de slang is geen spoor te bekennen. Deze was wel aanwezig bij het ophalen en het luikje zat toch goed dicht. Onze enige conclusie was dat blijkbaar iemand zo zielig was om tijdens het boodschappen doen onze waterslang te stelen. Gelukkig kunnen we op de camping een nieuwe kopen. De algehele kwaliteit van de camper is toch wat minder dan vorige keer. Hopelijk komen we de komende drie weken zonder verdere problemen door. Morgen gaan we door naar de Grand Canyon.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl